Kas atlieka SEO paslaugas?

Kas atlieka SEO paslaugas?

seo

SEO paslaugos dar vis atrodo iš mistikos srities. Ne, tai ne Hario Poterio burtai, tai aukščiausios klasės rinkodaros ir IT specialistų darbo vaisius. Nors mokslinio pagrindo šiai paslaugai ir nėra, tačiau ją teikti gali tikrai ne visi.

Apie SEO paslaugas kalbėjomės su reklamos agentūros Taurus Media žmonėmis. Išsiaiškinome, kas iš tiesų atlieka SEO paslaugas. Pasirodo, tai ne vieno žmogaus darbas. Ir vargas tam entuziastui, kuris mano, jog kokybiškas SEO paslaugas gali teikti vienas žmogus. Negali. Tiesiog neįmanoma.

SEO projektų vadovas

Tai žmogus, kuris koordinuoja visų savo kolegų darbą. Jis atsakingas už bendravimą su klientu, jo poreikių išsiaiškinimą ir pavertimą į techniniams darbuotojams suprantamą kalbą. Jo atsakomybė yra ir kliento konsultacijos, nes visada savo suplanuotus veiksmus reikia paaiškinti „žmonių kalba“.

SEO analitikas

Paprastai visi įsivaizduoja, kad analitikas yra kažkoks projektų vadovo padėjėjas, kuris jam daro kavą ir atsiliepinėja telefonu. Deja, SEO srityje tai vienas iš svarbiausių darbuotojų, dirbantis su itin dideliais duomenų kiekiais. Juk reikia atlikti raktinių žodžių analizę, viską suvesti į specialius SEO analizės įrankius ir nuolatos stebėti kilimus, kritimus, atgalines nuorodas ir t.t. Mėnesio pabaigoje reikalingos ataskaitos apie progresą/regresą. Tai tikrai ne asistento darbas.

Programuotojas – kodo optimizuotojas

Šis programuotojas dažnai naujų produktų nekuria. Jis dirba su senais, kitų sukurtais kodais. Jo darbas – analizuoti kodo taisyklingumą, pasiūlyti optimizavimo būdus ir juos įgyvendinti. Taip pat šis žmogus atsakingas už tokį svarbų kriterijų, kaip puslapio užsikrovimo greitis ir mobilioji puslapio versija, pagal kuria Google dabar vertina visą puslapį. Beje, už iliustracijų optimizavimą irgi jis atsakingas, kad ir kaip šis darbas neatrodytų svarbus.

SEO turinio rašytojas

SEO turinys tai Meta Aprašymai, Meta Pavadinimai, kategorijų tekstai, SEO straipsniai. Jis taip pat optimizuoja esamus tekstus, juos redaguoja, įterpia reikalingus raktažodžius. Tai gerai SEO sritį išmanantis tekstų kūrėjas ir ne eilėraščius jis rašo.

SEO turinio rašytojas paprastai nėra linkęs lįsti į įmonės turinio rinkodaros strategijas, tačiau atsižvelgia į jų reikalavimus, jei tik tokie yra.

Į pagalbą gali būti pasitelkiami ir video turinio kūrėjai, nes video – labai svarbi SEO strategijos dalis. Taip pat padeda ir socialinių tinklų administratoriai, kurie užsiima turinio platinimu.

Kaip matote, dirba tikrai daug žmonių. Kokie šansai, kad vienas žmogus gali padaryti viską pats vienas be jokios pagalbos? Praktiškai jokios. O jei kas ir gali, tai kažkuri dalis bus daroma atmestinai, ne itin kokybiškai. Tai anksčiau ar vėliau pareikalaus papildomų investicijų į kokybę.

Komentarai išjungti.