Iš ko susideda SEO paslaugų kaina?

Iš ko susideda SEO paslaugų kaina?

seoAtskleisime paslaptį, dėl kurios dauguma SEO specialistų duotų ranką nukirsti, kad ši neišaiškėtų – paaiškinsime, iš ko susideda SEO paslaugų kaina. Taip, toji mistiškų SEO paslaugų kaina, kurios niekas taip ir nežino.

Pirmiausiai, reiktų suprasti, kas tą SEO paslaugą atlieka. SEO agentūra paprastai turi atskiras komandas, kurios dirba su vienais ar kitais užsakovais. Tos komandos susideda iš kelių specialistų, nes vienam žmogui visko padaryti kokybiškai tikrai neįmanoma.

Projekto vadovas rūpinasi, kad klientas būtų informuotas apie projekto eigą. Jis ruošia visą dokumentaciją, kuri atkeliauja pas klientą. Jis susirašinėja su klientais, derina tam tikras detales.

Analitikas – žmogus, kuris tiria rinką, analizuoja raktinius žodžius, stebi tam tikrų įrankių pagalba tų raktažodžių pozicijas ir pateikia ataskaitas apie kilimą/kritimą.

Išorinių nuorodų rinkėjas – tai žmogus, kurio darbas – rūpintis išoriniu SEO. Šis žmogus taip pat dirba ir su turinio strategijomis, nes tai vienas iš efektyviausių būdų gauti išorinių nuorodų.

Turinio optimizuotojas – tai žmogus, kuris pats rašo arba talpina kitų parašytą turinį, formatuoja jį pagal visus Google reikalavimus ir užtikrina, kad puslapis veikia.

Turinio kūrėjas – tai žmogus, kuriantis turinį. Jis gali būti samdomas ir pačio kliento – nebūtinai SEO agentūros. Paprastai jie su SEO žmonėmis moka puikiai bendradarbiauti.

Programuotojas – tai asmuo, kuris gali pakoreguoti kliento puslapio kodą, kad jis atitiktų visus Google reikalavimus. Programuotojas gali būti ir nuosavas, jei toks yra.

Dizaineris – žmogus, kuris reikalui esant, padailina puslapį, prideda tam tikrų elementų. Jo paslaugos reikalingos ne visuomet, tačiau labiausiai praverčia kuriant pardavimams skirtus nukreipimo puslapius.

SEO agentūros vadovas – tas asmuo, kuris užgesina konfliktus ir nesutarimus, taip pat rūpinasi, kad klientas laiku gautų sąskaitą ir ją apmokėtų.

Kartais kai kuriuos darbus atlieka vienas ir tas pats asmuo, tačiau tikrai ne viską. Grįžkime prie klausimo, iš ko susideda SEO paslaugų kaina.

Galimi du variantai – mokate mėnesinį mokestį už sutarto rezultato pasiekimą arba mokate už kiekvieno raktinio žodžio iškėlimą. Mėnesinis mokestis priklauso nuo keliamų tikslų – kiek lankytojų turi padidėti puslapio lankomumas, kiek turi būti paspaudimų ir pirkimų ir t.t. Raktažodžio iškėlimas į pirmą puslapį ar TOP5 irgi įvertinamas skirtingai.

Bėda ta, kad daug duomenų yra slapti nuo konkurentų, todėl nei SEO specialistai mėgsta afišuoti savo įkainius, nei klientai, kurie sumokėjo už darbus. Kiekvienam klientui – atskiras mokestis.

Komentarai išjungti.