POS sistemos – modernumas, sparta ir gera nuotaika

POS sistemos – modernumas, sparta ir gera nuotaika

pos

Restoranų ir kavinių programinė įranga, siekiant produktyvumo, modernumo ir spartaus klientų aptarnavimo, turi būti nuolat atnaujinama, išlaikant aukščiausius standartus. Didelį žingsnį čia padės žengti POS sistemos. Įsivaizduokite: klientas atėjo į Jūsų restoraną, prie durų jį pasitiko  pasisveikinimas ekrane – „sveiki, gražiai atrodote“, ar bet koks kitas maloniai nuteikiantis sakinys. Iš karto apima pasitenkinimas ir pakylėta nuotaika. Taip pat galima nurodyti, kam šiandien taikomos nuolaidos, ar kitą naudingą informaciją, kuri klientui būtų svarbi vos tik įžengus į restoraną. Ne paslaptis, kad vienas svarbesnių aspektų – greitas aptarnavimas. POS sistemos padės greičiau ir kokybiškiau aptarnauti didelius klientų srautus, per daug neapkraunant kolektyvo, kadangi darbas taps paprastesnis ir patogesnis. Ko gero pastebėjote, jog moderniuose greito maisto restoranuose klientų laukia dideli ekranai, kuriuose – visas meniu. Galima įvairiai konfigūruoti pasirinktą maistą, ar paprastai padidinti porcijų kiekius. Be to, tokie aparatai turi integruotą kortelių nuskaitymo mechanizmą, todėl klientas čia pat prie ekrano ir atsiskaito įdėdamas kortelė, ar bekontakčiu būdu. Atsiskaičius ekranas išspausdina čekį, kuriame ne tik informacija apie apmokėjimą, tačiau ir dideliu šriftu atspausdintas individualaus užsakymo numeris. Neįtikėtinai patogu! POS sistemos tarpusavyje susietos, dirba, kaip viena sistema, todėl klientui užsakius maistą prie skaitmeninio meniu, duomenys iš karto siunčiami virtuvei, kurie savo ekrane mato, ką turi gaminti. Apmokėjus užsakymą, matomoje restorano vietoje, dažniausiai keliuose ekranuose, rodomas tam tikras užsakymo numeris, tas pats, kurį klientas turi savo čekyje. Jis ekrane stoja į eilę, kartu su kitais gaminamais užsakymais. Ekrane pamatęs, kad šalia jo užsakymo numeriuko atsirado užrašas, tarkime – „pagaminta“, klientas tiesiog nueina ir pasiima savo užsakymą. Kolektyvui nebetenka „malonumas“ bandyti suprasti, ką konkrečiai klientas nori užsisakyti. Ne paslaptis, jog greito maisto restoranuose dažnai kyla nesusipratimai dėl užsakymų, kai paruošiamas ne tas maistas, ar ne tokio dydžio porcija. Klientui nesukeliamas nepatogumas bandant išaiškinti savo norus – visa tai jis jau sudėliojo ekrane. Ko gero, savaime suprantama – į tokį restoraną klientas su mielu noru sugrįš, kadangi jis buvo maloniai sutiktas, bei greitai ir patogiai aptarnautas.

Komentarai išjungti.