Autoserviso įrangos paieškos nesudėtingos

Autoserviso įrangos paieškos nesudėtingos

autoservisas

Jeigu reikalinga autoserviso įranga (pavyzdžiui, ratų balansavimo technika), paprastai ieškoma internete. Gera žinoti, kad autoserviso įrangos paieškos nesudėtingos.

„Ar galėsite patikrinti mano automobilį?“

Kiekvienas automobilis – tarsi atskira planeta. Skirtingų gamintojų modeliai nevienodi, o skirtumai – tiek dizaino, tiek techniniai. Todėl atrodo logiška, kad universali serviso įranga, tinkama visoms mašinoms, neegzistuoja. Kita vertus, yra vienas puikus atvirkščias pavyzdys: ratų balansavimo technika reikalinga nepriklausomai nuo mašinos markės.

Kalbant apie kitas detales – išties ne kiekvienas servise naudojamas daiktas bus toks universalus, kad tiktų ir jūsų, ir kaimyno mašinai. Pavyzdžiui, tam tikra diagnostikos įranga vienos mašinos klaidas parodo ir nuskaito, o kitos mašinos – ne.

Todėl nenustebkite, jei susisiekus su autoserviso specialistu reikės atsakyti į klausimą, kokios markės, kokio modelio ir kelintų metų automobilį vairuojate. O kur dar įvairiausios modifikacijos! Įdomus reikalas – detalių pirkimas. Sakykim, tam tikras modelis gamintas nuo 2000-ųjų iki 2007-ųjų metų. Lyg ir nesudėtinga nusipirkti stabdžių trinkeles: „Laba diena, duokite man tokio ir tokio modelio stabdžių trinkeles.“ Deja, čia prasideda kažkas panašaus į ėjimą labirintu. Gali paaiškėti, kad įsigytos detalės netinka. Kaip taip įmanoma? Gaminant automobilius dažnai laikomasi atnaujinimo strategijos. T. y. išleidžiamas naujas modelis, po kelerių metų jis truputį atnaujinamas, dar po poros metų pasirodo nauja karta. Be to, kai kurios detalės gamykliškai keičiamos ir dažniau, priklausomai nuo įvairių veiksnių, tarkim, nuo variklio.

Jūsų dėmesiui, pastarąją mintį patvirtinantis pavyzdys. Automobilis (šiuo atveju tariamas, neegzistuojantis realybėje) pradėtas gaminti 2005-aisiais metais. Šeši skirtingi varikliai. Vienas iš jų – 2.0, 105 kW. 2007-aisiais metais pakeisti keli techniniai mazgai (į tai jau reikia atkreipti dėmesį ieškant dalių). 2008-aisiais metais imta montuoti 5 kW galingesnį variklį, oro filtras, dar kelios dalys – kitokios nei 2005-ųjų serijoje. 2009-aisiais išleistas atnaujinimas (vadinamasis facelift‘as) – atnaujinti žibintai, nauji bamperiai, modernesnė salono apdaila ir kelios techninės smulkmenos, į kurias vėlgi svarbu atsižvelgti perkant dalis. 2012-aisiais pristatytas naujos kartos modelis. Tačiau pirmąjį 2012-ųjų ketvirtį gamintas ir senasis. Tad jei užsukate į dalių parduotuvę ir pasakote „2012-ųjų modelis“, tai dar nereiškia, jog gausite būtent tinkamą detalę.

Skamba gana sudėtingai, ties? Jei žinote patikimus meistrus, galbūt vertėtų sutarti, kad jie prieš automobilio tvarkymą pasirūpintų reikiamomis dalimis. Taip jums kiltų mažiau galvosūkių. Beje, jei tai tikrai patikimi specialistai, tai ne ir jų autoserviso įranga veikiausiai tvarkinga ir patalpos neprimena kiaulidės.

Lyg ir būtų galima teigti, kad reikiama autoserviso įranga randama nesudėtingai. Mašinų detalių paieška – kas kita. Tai jau supratome iš aukštėliau pateikto pavyzdžio. Žinoma, nėra ko nusiminti. Jei viskas būtų pernelyg sudėtinga, jei parduotuvės darbuotojai nesusigaudytų, kas per dalykas yra stabdžių trinkelės, tada pusė mašinų gatvėse stovėtų sugedusios, o ne važiuotų. Kalbant apie servisams reikalingą įrangą kone privalu pasakyti, jog paieška ir pasirinkimas – neskurdūs. Kodėl? Todėl, kad gyvename interneto amžiuje, kuriame pakanka kelių minučių – ir daug kas kaip ant delno.

O atsakymas į klausimą „ar galėsite patikrinti mano automobilį?“ priklauso ne tik nuo serviso įrangos, bet ir nuo jūsų mašinos markės bei modelio.

 

Komentarai išjungti.